Wednesday, November 10, 2010

rusa..

miss lagi satu hari..aku lupa nak update blog semalam..bukan apa,aku berkenalan dengan rusa..hahaha..aku pun xpaham kenapa aku panggil dia rusa..ngam2 pulak rusa tu deer dalam english..tp rusa ni sorang yg hepi go lucky..aku suke..lama dah xketawa tengok hp..msg dengan rusa wat aku sangat gembira..wlaupun dia suka loya burok,tp aku boleh trima..hehe..camne aku leh kenal dengan rusa?pjg sangat citernye..nak ringkaskan pun aku xreti..ahaha..tp aku xsangka dia sorg yang gile2 gak..penat gak ar nak layan..tp takpe..bersabar sikit..d mana ada kemahuan, d ctu ada jalan..haahhaha..aku pun pelik knapa aku tibe2 beriya2 nak kenal rusa ni..ada hati kot..hahaha..

pkenalan aku dan rusa thenti smentara sbb aku pegi men futsal..maen dalam sejam,hari pun hujan..kitorang berenti maen futsal..yang bestnya aku orang yang skor last skali..goal kemenangan pulak tu..hehe..aku xsabar nak balik..nak sambung sembang ngan rusa..aku balik dalam ujan2..nasib baek angin xkuat..kalo x, mau melayang motor..huhu..

sampai kat rumah aku on laptop..macam biasa,on fesbuk..aku tgk ada mesej dari rusa..aku reply..immediately..immediately tu..yang laen aku biar dulu..hahaha..tp,aku tggu lama gile..lama gile dia nk reply..last2 dia pun reply jugak..aku pun tersenyum balik..klakar sangat rusa ni..tp,ada 1 menda yang xpasti..adakah hari2 akn mdatang rusa leh buat aku tersenyum lagi?

No comments: