Thursday, November 25, 2010

kerja amal?

hari ni aku keja macam biasa..semangat je bangun..sebab gaji masuk hari ni..hehe..

aku check maybank2u..hampeh..xmasuk lagi..pegi mandi dulu la..kot kot duit tu taknak datang sebab aku busuk lagi..

pergi keje seperti biasa..tengahari sikit aku check maybank2u balik..mana tau dah masuk..sebab aku tanya member lain sume dah masuk..dah login..tibe tibe...

"your balance is RM1,*21.20...press 1 to continue..press 2 to..."

hampeh! apsal basic je masuk? mana pegi OT claim aku yang dekat nak sejuta tu???aku panas..aku ngadu kat engineers lain..diorang cadangkan aku gi jumpa accountant..

masuk bilik account, assistant dia je ada..aku tanya assistant account,apsal OT claim aku tak masuk..

" level ko takleh claim duit, cuti je boleh.."

" what the tuttttt.." aku menyumpah dalam hati..

aku tekan assistant account tu, rupa rupanya claim aku tak submit ke HQ..frust gile aku..tak penah pun management bagitau OT aku tak boleh claim..aku paksa assistant account tu call HQ, kenape OT aku takleh claim..

sampai ke petang aku asyik ulang alik ke bilik account..panas betol jantung aku ni!! dia cakap HR HQ cuti..takleh contact..dia suroh aku jumpe HR Miri esok..

(semoga aku berjaya debat esok, ameen!)

No comments: