Tuesday, November 23, 2010

hari sabtu dan ahad lepas II

lepas aku jumpe mmber aku tu..aku ttibe aku dpt mesej lagi..

"salam,uit aku ade kat miri ni..flite aku delay.."

"nape?ko nak join kitorg lepak ke?aku sekarang kat kafe bulatan.ko nak join nanti aku ajak member ambik ko..aku ade moto je ni"

member aku tu ade kereta..aku juz ada moto..tu pun moto abang aku..aku dah 2x eksiden ngan moto tu..moto tu dulu cantik gile..tp..

aik??nape cite pasal moto plak?

masa aku lepak-lepak ngan member aku tu..kitorang sembang-sembang pasal pempuan..biasala..kalo dah jumpe tu,memang cite tu jela yang kuar..x lama lepas tu,azhar datang ngan awek dia..dudok dengan kitorang skali..awek dia nak pegi esplanade..kitorang pun pergi skali..

masa kat esplanade,arynie baru dapat bilik hotel kat eastwood..dia kena stay situ sbab flite delay..aku jalan-jalan dengan ishak kat esplanade..tengah syok-syok jalan tu..tjumpe dengan budak practical kat SKO..

cam bosan je cite ni..malas ah nak sambung..

(nak tido sebenarnye);)

No comments: