Tuesday, November 2, 2010

hari yg agk penat...

dah lm sgt aku x keje kt floor..ari ni aku msuk floor smula..kerja m'breakdance' dh setel...sronok dan gumbiranya hatiku..sabtu ahad aku xkn tganggu lagi..merdeka!!sbanyak 3x ya..:D..

pembetulan dr post smalam..rupenye aku dh masuk bulan ke-6 keje..harap2 bulan ni aku leh confirm.. bole la mrasa gaji up sket..kdang2 rasa xcukup gaji ni..tp yang xbestnya OT xleh claim da kalo dah confirm..rasa cam sngaja nk buat xconfirm plak..haha..

lepas keje tadi,aku sempat main ping pong..dh lama x beriadah petang..hujung minggu ni ada tournament futsal..majoriti dak skolah lama aku..harap2 ada la chemistry sikit..kalo bole,baru bole menang..kalo menang laa..bukan senang nk menang..kena usaha lebih..stamina xkuat dah ni..cepat pancit..hahaha..dulu semangat maen bola mmg kuat..tiap2 hari maen bola..xpenah miss..tp dah aku masuk final yr kat usm..aku jadi agak malas..bukan apa..dah tua kot..kenangan paling best maen futsal masa aku kt KML..kt ctu team aku johan..dahla masa tu maen winner stay..sapa stay paling last menang laa..aku harap dh aku gather balik ngan kwan2 lama aku,aku leh ar menang futsal balik..lama dh kemarau johan ni..tp kalo masa tournament,mmg performance aku turun..mayb sbb aku ni xtenang..tu yg maen jadi xbtol..

p/s: aku xde camera nak amek pic gundam baru aku,jd xleh post lagi..kalo dah ada pic..aku upload sumenye..;)

No comments: