Thursday, November 4, 2010

batok..uhuk..uhuk..uhuk..

dah brapa minggu aku batok..tp xdala lama sangat..aku batok start masa aku pegi workshop bintulu 20-okt..ni ke yang dorg cakap batuk 30hari??kalo 30hari batok ni, camne la rasa ea..kadang2 org xcaye kalo aku ckp aku batok..yela,masa dorg tengok aku,aku xbatok..masa aku batok pulak,dorg xtengok..

ada sorg makhluk pelik ni..dia igt aku buat2 batok sbb nak kuar mengular..yang aku heran,apsal dia cam dengki sangat kat aku..masa aku nk kuar skali ngan driver..dari atas ke bawah dia tgk aku..aku pakai xbtol ke?aku rasa sama je ape yang aku pakai ngan apa yang dia pakai..ntah,ada jugak spesies camtu..wpun orang ni penah tolong aku,tp aku rasa cam dia tolong nak ambik kesempatan..nasib dia baek sebab nasib aku malang..adesh..parah tu..aku xtau samada nak anggap org tu kawan or musuh aku..aku lama jugak la knl dia..so,hati budi dia aku mmg tau laa..

aku harap aku boleh bsabar dgn makhluk tu..nk pndah rumah..huhu..:'(

No comments: