Wednesday, November 24, 2010

floor-man-to-be

waa..hari ni aku rasa agak seronok..walaupun kelisa aku melepas,tapi ada brita lagi gumbira..(padan muke lu apek)..hahaha

hari ni,masa meeting,bos suroh aku tulis tulis agenda kat whiteboard..aku penat berdiri je..tak tau ape isu sangat..tau pun buat buat tak tau je..last meeting,dia umum kat sume engineers, yang aku tak kan jaga area cam engineer yang laen..dia bagi aku spesel punye,jadi "workshop engineer"..pelik semacam nama tu..hehe..maksudnya segala update pasal keje kat workshop,aku kena handle..divide manpower..paperwork??aku tak payah buat..tu yang best sangat..wakakaka..

ada lagi keje yang best,aku akan follow technician install equipment kat offshore..waa..seronoknye..kantaw pun banyak..hee..

hari cam nak nangis je,baek aku cepat cepat gi beli sabun..;)

No comments: