Monday, November 1, 2010

hari ni 1 nov 2010

xsangka dh bln nov..masa blalu cepat gle..aku tetibe rasa nak update balik blog aku ni..yg dah lama x update..

sekarang aku dh abis study..bulan ni dah masuk 5bulan kot aku keje..dalam tempoh 5bulan ni,aku penah rasa 2bulan setengah yg xde sabtu-ahad..ape x nye,aku kena keje gak ms org len dok lepak kat umah..

zaman keje mmg jaoh sgt bezanye dgn zaman2 yg laen..yela skrg dah ada duit sendiri..kalo dah ada duit,mcm2 la nak beli..aku sempat gak tambah collection gundam aku..rasa cam seronok lak..hehe..skrg target aku nak angkat kreta lak..awal2 ni org ckp kreta cikai2 pon xpe..ye la..gaji pun ciput je..gaya2 jugak..tp bpada2 la dgn kemampuan diri..

sekarang aku tengah dengar lagu yang xkurang famesnya jugak masa zaman tahun aher aku kt USM.."yg terindah"..best je dengar lirik lagu ni..leh gak layan jiwang jap..hehe..org cakap skali skala jiwang xpe..aku pun manusia gak..

dalam bberape hari ni aku akn update pasal gundam baru aku..cam kembar je gundam baru aku ni..skrg gundam dh ada grade baru..RG (real grade)..aku tengah brusaha nk dapatkan gundam tu..harap2 rezki bulan ni ade..

ok la..stakat ni je..(p/s: maybe aku akan update blog ni tiap2 hari..semoga bbahagia)

No comments: