Monday, November 8, 2010

dah miss 4hari..

hari ni aku bangun awal..tgk keliling xde orang..sume rumet aku balik smenanjung..aku sorang kat umah..nasib baek bangun awal..penat futsal pun dah hilang..oh ya..aku maen futsal semalam(ahad)..team aku xpenah wat training skali..maen pun cam hampeh sket..dahla 1 match ktorg burn sebab pengurusan yg kureng..tp xpe,blom ada rezki..lepas ni aku wat team yang lg kuat laa..player xcukup,tu yg tpaksa pinjam player club laen..haha..cam btol2 plak..

hari ni ada org pegi cairo..xtau nape aku rasa sedih sangat..maybe sbab aku dh tbiasa ngan dia..ttibe dia pegi..nasib dia pegi jap je..kalo trus stay sana,xtau la apa nk jadi..jap ke??aku pun xtau..lupe nak tnye..haha..nsb dia bgtau dia nk pg..tharu gak..:P..best btol kalo leh mlancong luar negara kn..aku nak pegi brunei pun xlepas lagi..pasport xde..tggu la kalo ada pasport,leh ar melancong sket..tp kalo ade kreta sndiri lagi syok..senang nk angkut barang byk sket..gi KK ke..haha..TAPI!!! TAKOT XLEPAS IMIGRESEN,PTPTN XBAYAR LAGI..hahaha..xpe kot..aku baru abis study..

ops,dah 7:01am dah..kena mandi ni..nanti kena marah dengan "BOS"...

No comments: