Monday, December 15, 2008

Model Gundam 1st aku



Lama gler aku teringin model Gundam..ahernya aku ade gak sekor Gundam..hahaha..tp aku ade yg kecik nih je..xpela..beginner..msti kena pasang yg kcik2 dlu..lgipun yg kcik nih comel..nt2 kalo dh pro,aku beli ar yg besar plak..byk gler model2 yg aku tgk td..tp ak ske tgk yg ni..sbb ada wing..tp aku xtau plak apa nm yg nih..

Masa aku pasang2 Gundam tu..aku rs ssh giler nk pasang bhgian pinggang..brape kali tah aku try..last2 bjaya gak..nak pasang sticker pn pyh gak..kna perfect tuk 1st lekat..xleh nk alter2 dah..huhu..lps tu aku search kt internet..mcm2 je jenis yg aku jumpe..siap kaler2 lagi..lps ni aku nk blajar kaler2 plak..haha..

Aku mula tau model Gundam ni dr senior aku ms skolah mngh dlu..masa tu xmampu ag nak bli..so,tgk je la dia pasang..ahaha..ms tu mmg teringin gle nak bli..tp duit ckp tuk blanja tiap2 ari jek..huhu..lepas ni aku nk kumpul sume Gundam ar..kalo murah rezki..nak bli yg besar plak ar..hehehe..

2 comments:

Admin said...

Beli utk pasang je ke? Beli la yg belum cat lagi.. Lagi feel.

Heart Att said...

owh..yeke..aku br je stat ar..so aku xtau nk cat..haha..ko ad blog x..